Blog

User Experience Testing

User Experience Testing

User experience testing is een vage term. Wat definieert een ‘goede’ of ‘slechte’ UX, en wat zijn de gradaties binnen deze 2? De uitdaging zit in het testen en meten van de UX. Kan je dit op een snelle manier doen, en zijn er tools die je hierbij kunnen helpen? Ja dat...

Ecommerce A/B Testing: Faal je weg naar succes

Ecommerce A/B Testing: Faal je weg naar succes

De lanceringspagina van de website had een lagere conversie dan de eigenaar had gehoopt, dus besloot hij dat reorganisatie uit te voeren. Hij veranderde de foto’s, maar nog belangrijker, de lay-out. Maar hij veranderde niet alleen van oud naar nieuw, hij was slimmer...

Vergeet jij de content in het midden van je funnel?

Vergeet jij de content in het midden van je funnel?

Creëer jij content, maar zie je er niks van terug? Ben jij ook verbaasd dat je content het goed doet op social media en je ziet veel verkeer op je site, maar het enige resultaat is lage conversie en hoge ‘bounce rates’. Het probleem is waarschijnlijk niet je content...

Hoe je content ideeën creëert met deze 3 tools

Hoe je content ideeën creëert met deze 3 tools

Weet jij welk onderwerp het meest wordt besproken binnen jouw markt? Misschien heb je ongeveer wel een idee maar het is meer dan logisch als je wat specifieker wilt weten waar de mensen over praten. Want er zijn hoogstwaarschijnlijk vragen waar je een antwoord op kan...

Hoe creëer je kwalitatieve blog posts?

Hoe creëer je kwalitatieve blog posts?

Wees consistent en meedogenloos Als blogger moest je consistent zijn en niet te snel opgeven. Content marketing en een blog runnen laten pas op lange termijn resultaten zien. Over het algemeen kost het 30 maanden om bekend te raken in jouw markt, dus je moet geen...

CRO: 4 manieren om je conversie op te krikken

CRO: 4 manieren om je conversie op te krikken

Ons Conversion Rate Optimization Report onderzoekt tactieken en processen die bedrijven gebruiken om conversie omhoog te helpen. 55% ziet conversie optimalisatie nu als een cruciaal onderdeel, het is ongetwijfeld een groot deel van digitaal en eCommerce succes. Hier...

Content creëren voor elk stadium van jouw marketing funnel

Content creëren voor elk stadium van jouw marketing funnel

Een goed marketing funnel tovert je bezoekers om in klanten. Hoe meer je je funnel verbetert, hoe meer klanten je zult hebben/krijgen en hoe hoger je winst zal zijn. Dit type verbetering is alleen mogelijk als je de unieke eisen van de verschillende stadia kent en...

6 effectieve technieken voor betere e-mail marketing

6 effectieve technieken voor betere e-mail marketing

Is je e-mail marketing aan het falen? Voelen je e-mails meer als berichten in een fles? Is het mogelijk dat je volgers alleen nog blijven omdat ze je niet willen kwetsen? Als dit bekend klinkt, wees niet te hard voor jezelf. Na het lezen van dit artikel, ben je klaar...

HET BEGINT MET EEN BERICHT

Vragen of opmerkingen? Gebruik onderstaand formulier of bekijk onze andere contact mogelijkheden.