Selecteer een pagina

Blog

Klantfeedback verzamelen

Klantfeedback verzamelen

Er zijn 2 soorten klantfeedback: kwantitatieve en kwalitatieve. Je kent het vast wel, maar wat is het eigenlijk? Ondanks dat ze verschillen hebben zijn ze toch verbonden met elkaar. In dit artikel ga je lezen wat dat verschil dan precies is en waarom ze verbonden...

De kracht van microcopy: verhoog je conversie met 1 zin

De kracht van microcopy: verhoog je conversie met 1 zin

Microcopy is een simpel zinnetje dat de klant overhaalt om ergens op te klikken. Bezoekers lezen vaak maar 20% van wat er staat dus kan dit op strategische plekken erg van pas komen. Microcopy kom je vaak tegen op: Menubalken Knoppen Formulieren Foutmeldingen...

Contentmarketing gebruiken voor linkbuilding

Contentmarketing gebruiken voor linkbuilding

Contentmarketing kun je heel goed gebruiken voor linkbuilding. Daar heb je wel de juiste content voor nodig, anders verdien je op een gegeven moment geen links meer. Je kunt elke keer nieuwe content blijven creëren óf je kunt het in 1 keer goed doen. Als de content...

5 Problemen die ondernemers nog steeds ervaren

5 Problemen die ondernemers nog steeds ervaren

Consumenten zijn in deze tijd zo gewend geraakt aan het idee dat alles optimaal, snel en makkelijk werkt. Als een website dan niet gebruiksvriendelijk genoeg is zijn de bezoekers al snel weer weg. Dit vraagt om meer investering in Research en Development. Die bestaat...

Vaderdag Onderzoek 2017

Vaderdag Onderzoek 2017

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="1838"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] Vaderdag onderzoek 2017 De afgelopen twee maanden heeft Right Minds twee onderzoeken uitgevoerd naar de gebruiken en verwachtingen omtrent Moederdag en Vaderdag....

Vaderdag Onderzoek Media Kit

Vaderdag Onderzoek Media Kit

Vaderdag onderzoek 2017 Right Minds is een jonge, gedreven organisatie met passie om bedrijven beter te laten presteren door hen over juiste informatie te laten beschikken. Right Minds verzamelt en analyseert data om waardevolle insights te creëren op eigen initiatief...

Moederdag Onderzoek 2017

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="1560"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] Moederdag Onderzoek 2017 Zondag 14 mei is het weer Moederdag in Nederland. Maar leeft Moederdag nog wel? In een wereld waarin de communicatie in toenemende mate...

M-Commerce gaat in 2017 een nog belangrijkere rol spelen

M-Commerce gaat in 2017 een nog belangrijkere rol spelen

M-Commerce gaat in 2017 een nog belangrijkere rol spelen De mobiele telefoon is niet meer weg te denken uit de maatschappij. Consumenten oriënteren zich met de mobiele telefoon, consumenten vergelijken producten via de mobiele telefoon en steeds meer consumenten kopen...

Online Peilstok – Facebook Live

Online Peilstok – Facebook Live

Als jonge speler in de markt- en gebruikersonderzoek wereld staat het ontwikkelen van innoverende diensten hoog op onze prioriteitenlijst. Het viel ons op dat Facebook Live (realtime video) de laatste tijd wordt ingezet voor opiniepeilingen. De Amerikaanse...

HET BEGINT MET EEN BERICHT

Vragen of opmerkingen? Gebruik onderstaand formulier of bekijk onze andere contact mogelijkheden.