Over ons

Over ons

Consumenten worden steeds veeleisender. Een website moet vanaf elk apparaat snel laden en die nieuwe smaak chips moet gemaakt zijn van biologische aardappelen. Hoe zorg je er voor dat je als bedrijf het beste inspeelt op deze snel veranderende trends?

Het gaat erom dat je weet wat de behoefte van jouw klant is. Deze behoefte kan je op verschillende manieren achterhalen. Waarom vragen bedrijven de mening van de consument niet? Daarnaast laten consumenten in het huidige tijdperk overal data sporen na gedurende de consumer journey, die vaak zowel door het on- als offline kanaal heen loopt. Tijdens deze journey verzamelen bedrijven onbewust bakken data. Veelal doen bedrijven weinig met deze data. Dit terwijl deze informatie waardevol is om de verdere winstgevendheid van deze bedrijven te realiseren.

Right Minds is gespecialiseerd om deze achtergelaten sporen om te zetten in waardevolle insights. Daarnaast heeft Right Minds via haar panels directe toegang tot duizenden respondenten die graag hun mening laten horen. Input van consumenten is zeer waardevol voor bijvoorbeeld de ontwikkeling van nieuwe producten of om te weten hoe jouw merk door het oog van de consument wordt gezien. Wij helpen bedrijven graag deze insights te verzamelen.

De combinatie van kwantitatieve en kwalitatieve data zorgen ervoor dat onze opdrachtgevers in deze competitieve wereld het verschil maken in alle kanalen waar ze actief zijn. Waar kunnen we jou mee helpen?

Wie zijn wij

Right Minds is een jonge gedreven organisatie met passie om bedrijven beter te laten performen. We verzamelen en analyseren data om waardevolle insights te creëren. Wij zijn de generatie Y met een achtergrond in research, sales, marketing, finance en e-commerce. Hiermee bieden wij onze opdrachtgevers een multi-disciplinair team om de uitdagingen die zij hebben aan te gaan. Met innovatieve onderzoeksmethoden en respondenten panels in 7 landen zorgen wij dat beslissingen kunnen worden genomen op basis van data in plaats van onderbuikgevoel!

Wil je ons beter leren kennen? Kom dan gerust langs voor een kop koffie, of heb je liever iets fris?

Waarom kies je voor ons?

Jouw probleem is ons probleem. De behoefte die leeft binnen jouw organisatie staat bij ons centraal. Hiermee is Right Minds een verlengstuk van jouw team. Toch fijn dat extra mensen zich inspannen om jouw targets te halen?

  • Directe toegang tot duizenden consumenten
  • Internationaal georiënteerd
  • Wij spreken jouw taal
  • Multidisciplinair team

Missie

Onze missie is om bedrijven beslissingen te laten nemen op basis van waardevolle inzichten in plaats van op gevoel.

Visie

In 2020 maken bedrijven niet langer beslissingen op basis van gevoel maar doen zij dat op basis van waardevolle inzichten gecreëerd door innovatie tools.